EXIST.UA  —
  • Автозапчастини
  • Мережа партнерських СТО
  • Автострахування
EXIST.UA
    Автогід (Autogid) Автогід (Autogid)
    • Лайфхаки
    • Теорія
    • Увага, підробка!
    • Інновації
    • Історія
    • Відео
    • Події
    • Тренди
    • Тюнінг
      Головна»Історія » Двомоторні Volkswagen: Scirocco, швидший за Porsche

      Двомоторні Volkswagen: Scirocco, швидший за Porsche

      Квітень 6, 2017
      Історія
      0 коментарів
      0
      Поділитись :
      • Facebook
      • Twitter
      • Linkedin
      • Email
      Двомоторні Volkswagen: Scirocco, швидший за Porsche

      Ми продовжуємо історії про двомоторні автомобілі Volkswagen.

      Після експерименту з моделлю Jetta TwinJet, про яку ми розповідали минулого разу, інженери компанії в 1982 році вирішили встановити два мотори в купе Scirocco. Автомобіль планували випустити у кількості 200 екземплярів на одній лінії з серійною машиною. Цифра 200 не випадкова – саме стільки вимагали правила ралійної групи В, куди збирався Volkswagen.
      Власних форсованих двигунів у німців не було, тому доводкою займалася спеціалізована спортивна майстерня. Робочій об’єм кожного мотора збільшився зі стандартних 1,6 л до 1,8 л, а потужність зросла до 180 к.с. Аналогічні показники мали ралі-кросові машини тих років.

      В двомоторному Scirocco була реалізована новаторська система розподілу обертаючого моменту. В задньому двигуні використовували звичайний тросовий привід дроселя, а от попереду – електронну систему управління E-gas. Справа в тому, що при старті Scirocco занадто сильно сідав на задні колеса, тому передні колеса пробуксовували і відразу заганяли передній двигун в червону зону. Тому під час старту система E-gas обмежувала подачу пального.

      З центральної панелі водій міг змінювати розподіл обертаючого моменту або вимикати будь-який з двигунів. Таким чином, вийшов універсальний автомобіль, де будь-яка коробка була оснащена пневмоприводом відключення. Єдиним недоліком E-gas була її довша реакція на команди. Але не слід забувати, що це був початок 80-х років. Тим більше, що динамічні характеристики машини вражали: перший побудований екземпляр розганявся до 96 км/год за 4,1 с, а до 170 км/год – за 11,9 с! До речі, найпотужніший Porsche 911 тих часів в розгоні до сотні не міг подолати відмітку 5 с.

      Але навіть ця машина не задовільнила винахідників. І вони не заспокоїлися…

      Поділитись :
      • Facebook
      • Twitter
      • Linkedin
      • Email

      Додати коментар

      Такий e-mail вже зареєстровано. Скористуйтеся формою входу або введіть інший.

      Ви вказали некоректні логін або пароль

      Підписка Відповіді до мого коментаряВсі коментарі
      Вибачте, для коментування необхідно увійти.

      Свіжі записи

      • Історія Грудень 13, 2019

        60 років Maserati Coupe 5000

        60 років Maserati Coupe 5000 GT 2 + 2
        Історія Грудень 13, 2019

        Як GM електрокари в 90-х

        Як GM електрокари в 90-х випускав
        Історія Грудень 6, 2019

        Трьохколісні автомобілі: Biotechnia Ellinikon Trikyklon

        Трьохколісні автомобілі: Biotechnia Ellinikon Trikyklon (ВЕТ)
      • Історія Грудень 6, 2019

        Незвичайні автомобілі: ЛуАЗ-1302-05 «Форос»

        Незвичайні автомобілі: ЛуАЗ-1302-05 «Форос»
        Історія Листопад 29, 2019

        Суперкари, про які ніхто не

        Суперкари, про які ніхто не чув: Marcos Mantara
        Історія Листопад 22, 2019

        Автовиробники в часи незалежності: ЛуАЗ

        Автовиробники в часи незалежності: ЛуАЗ
      Гібриди Toyota: 10 млн машин за 20 років
      Наступна стаття
      Гібриди Toyota: 10 млн машин за 20 років
      Дорожня культура Європи: чому треба повчитися
      Попередня стаття
      Дорожня культура Європи: чому треба повчитися

      Соціальні мережі

      • 0 Вподобань
      • 171 Читачів
      • 13611 Підписок
      • 8960 Фанів
      • 60 років Maserati Coupe 5000 GT 2 + 2
        60 років Maserati Coupe 5000
        Грудень 13, 2019 0
      • Заміна гальмівних колодок NISSAN 41060-BM425 на Nissan Primera P10 (відео)
        Заміна гальмівних колодок NISSAN 41060-BM425
        Грудень 13, 2019 0
      • Як GM електрокари в 90-х випускав
        Як GM електрокари в 90-х
        Грудень 13, 2019 0
      • Правила на зимовій дорозі
        Правила на зимовій дорозі
        Грудень 12, 2019 0

      Найкращі статті

      • Десять ознак справжніх свічок NGK для запобігання підробкам
        Десять ознак справжніх свічок NGK
        Листопад 28, 2017 5
      • Підробні автозапчастини: фільтр масляний Toyota  90915-YZZD4
        Підробні автозапчастини: фільтр масляний Toyota
        Жовтень 11, 2019 3
      • Підробні автозапчастини: лампа ксенонова VAG N 107 218 05
        Підробні автозапчастини: лампа ксенонова VAG
        Травень 6, 2019 2
      • Як відполірувати автомобільні фари
        Як відполірувати автомобільні фари
        Квітень 4, 2019 2
      • Багажні сітки – як використовувати цей аксесуар
        Багажні сітки - як використовувати
        Серпень 1, 2018 1

      Категорії

      • Інновації (306)
      • Історія (227)
      • Без категорії (17)
      • Відео (747)
      • Лайфхаки (124)
      • Новинки (54)
      • Події (25)
      • Теорія (175)
      • Тренди (36)
      • Тюнінг (19)
      • Увага, підробка! (127)
      Copyright 2019 Exist.ua