EXIST.UA  —
  • Автозапчастини
  • Мережа партнерських СТО
  • Автострахування
EXIST.UA
    Автогід (Autogid) Автогід (Autogid)
    • Лайфхаки
    • Теорія
    • Контрафакт
    • Інновації
    • Історія
    • Відео
    • Події
    • Тренди
    • Тюнінг
    КАТЕГОРІЇ АВТОГІДУ
      Головна»Історія » Українськи електрокари: МАЗ-525 ХТТУ

      Українськи електрокари: МАЗ-525 ХТТУ

      Травень 22, 2017
      Історія
      Українськи електрокари: МАЗ-525 ХТТУ

      Серед експериментальних українських електромобілів радянського часу є вантажівка на базі легендарного білоруського самоскиду МАЗ-525. Спільна робота поєднала спеціалістів МАЗа, Інституту гірничої справи АН УРСР та Харківського тролейбусного депо. В результаті було створено унікальний самоскид-тролейвоз, що отримав назву МАЗ-525 ХТТУ.

      Цей монстр був оснащений двома тролейбусними електродвигунами загальною потужністю 172 кВт. Двигуни керувались одним контролером та чотирма контактними панелями. Крім того, електроенергія живила підсилювач керма і підйомний механізм платформи самоскида.
      Результати автомобіля були дуже привабливими. Звіти казали, що під час випробувань МАЗ-525 ХТТУ водіям працювалось легше, ніж на традиційних самоскидах. Але найголовніше – продуктивність була на 76% вище, а вартість тоно-кілометру нижче на 39%!

      Втім, використання машини визнали недоцільним. В першу чергу, через те, що вона виявилася не надто пристосованою до експлуатації в реальних умовах.

      Поділитись :
      • Facebook
      • Twitter
      • Google+
      • Linkedin
      • Email
      Відеореєстратор: що варто знати?
      Наступна стаття
      Відеореєстратор: що варто знати?
      Тосол і антифриз - в чому різниця?
      Попередня стаття
      Тосол і антифриз – в чому різниця?

      Свіжі записи

      • Історія Лютий 15, 2019

        5 тракторів: від Porsche до

        5 тракторів: від Porsche до Lamborghini
        Історія Лютий 15, 2019

        Спорткари, про які ніхто не

        Спорткари, про які ніхто не чув: Shelby Series I
        Історія Лютий 8, 2019

        Історія вічного двигуна (частина 1)

        Історія вічного двигуна (частина 1)
      • Історія Лютий 8, 2019

        Коли одного двигуна замало: Tempo

        Коли одного двигуна замало: Tempo G1200
        Історія Лютий 1, 2019

        Легенда серед «корветів»: Sting Ray

        Легенда серед «корветів»: Sting Ray Convertible 427
        Історія Лютий 1, 2019

        Спорткари, про які ніхто не

        Спорткари, про які ніхто не чув: DC Avanti

      Соціальні мережі

      • 58323 Likes
      • 81 Прибiчники
      • 418 Підписок
      • 1097 Фанів
      • Як подовжити термін експлуатації шин
        Як подовжити термін експлуатації шин
        Лютий 20, 2019 0
      • Концепт від Citroen не потребує водійського посвідчення
        Концепт від Citroen не потребує
        Лютий 20, 2019 0
      • Nissan і OPUS показали, як використовувати старі батареї
        Nissan і OPUS показали, як
        Лютий 19, 2019 0
      • Електромобілі рано чи пізно знизять попит на нафту
        Електромобілі рано чи пізно знизять
        Лютий 19, 2019 0

      Найкращі статті

      • Як підібрати гальмівні диски (відео) – Автоцех
        Як підібрати гальмівні диски (відео)
        Листопад 13, 2015 0
      • Як і в яких випадках треба міняти гальмівну рідину (відео) – Автоцех
        Як і в яких випадках
        Листопад 20, 2015 0
      • Все, що ви хотіли знати про повітряні фільтри але соромились запитати (відео) – Автоцех
        Все, що ви хотіли знати
        Листопад 30, 2015 0
      • Що таке стійки стабілізатора і для чого вони призначені (відео) – Автоцех
        Що таке стійки стабілізатора і
        Грудень 29, 2015 0
      • Як економити паливо
        Як економити паливо
        Листопад 28, 2016 0

      Категорії

      • Інновації (200)
      • Історія (147)
      • Без категорії (6)
      • Відео (436)
      • Контрафакт (25)
      • Лайфхаки (92)
      • Новинки (42)
      • Події (16)
      • Теорія (107)
      • Тренди (25)
      • Тюнінг (14)
      Copyright 2017 Exist.ua